Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Atrybuty postaci
Siła - Atrybut, który mówi jak wiele są w stanie zrobić mięśnie postaci. Osoby o większej sile, mają możliwość, przesuwania ważących więcej przedmiotów, czy przenoszenia ich. Ponadto, atrybut siły odpowiada za ilość przedmiotów jaką może mieć przy sobie w danej chwili student. Domyślnie, student dysponujący atrybutem siły na poziomie 0, może nosić przy sobie trzy przedmioty. (Niezależnie od typu, nie licząc ubrań, kredytów i karty ID)
Poziomy umiejętności:
0 - Możliwość przenoszenia małych przedmiotów podręcznych (paczki, torby) [Możliwość noszenia przy sobie trzech przedmiotów]
I - Przenoszenie cięższych pakunków o wadze do 10 kg. [Przenoszenie czterech przedmiotów]
II - Przenoszenie cięższych pakunków o wadze do 15 kg. [Przenoszenie pięciu przedmiotów]
III - Przenoszenie cięższych pakunków o wadze do 20 kg. [Przenoszenie sześciu przedmiotów]
IV - Przesuwanie kontenerów, skrzyń, do 40 kg po ziemi w tym istot uchodzących za osoby o typowej wadze (bez otyłości, zbroi itd.) [Przenoszenie siedmiu przedmiotów]
V - Przenoszenie ciała/nieprzytomnej/ rannej istoty, na własnych barkach. (Które uchodzą za osoby o typowej wadze - bez otyłości, zbroi itd) [Przenoszenie ośmiu przedmiotów]
Kondycja fizyczna – Ważny atrybut, który mówi o kondycji postaci. Osoby o większej kondycji fizycznej, mniej męczą się przy pracach siłowych, długich marszach, bieganiu, pływaniu i wszystkim innym co wywołuje zmęczenie. Ponadto osoby o lepszej kondycji, szybciej powracają do zdrowia w przypadku rozpoczęcia leczenia.
0 - Plus dodatkowe 3 dni do leczenia na wypadek doznanej kontuzji/urazu.
I. - Plus dodatkowe 2 dni
II. - Plus dodatkowy 1 dzień
III - Minus 1 dzień do leczenia na wypadek doznanej kontuzji/urazu.
IV - Minus 2 dni do leczenia na wypadek doznanej kontuzji/urazu.
V - Minus 3 dni do leczenia na wypadek doznanej kontuzji/urazu.
 Charyzma – Postacie o większym poziomie charyzmy są lepiej rozumiane przez innych. Łatwiej jest im się porozumieć i mają większe szanse by kogoś do czegoś przekonać, rozmowa musi być jednak prowadzona w sposób rozsądny. (W przypadku próby przekonywania rozmówcy do czegoś, następuje rzut kością)
0 - Student często się denerwuje podczas istotnych rozmów, i nie posiada umiejętności wypływania na obce mu osoby.
I - 1/6
II - 1-2/6
III - 1-3/6
IV - 1-4/6
V - 1-5/6
Siła woli – Atrybut mówiący o koncentracji w sytuacji gdy ktoś próbuje na nas wpłynąć mocą. W przypadku nieudanej obrony przed napastnikiem ta może wniknąć w nasz umysł i wyciągnąć prywatne informacje.
- W TRAKCIE OPRACOWYWANIA -
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki Withdrawn dnia Śro 11:34, 25 Sie 2010, w całości zmieniany 9 razy
|
|